5/08/2013

Kurczak po meksykańsku

Składniki:
pierś z kurczaka , pokrojona w kosteczki
ząbek czosnku
papryczka chilli
łyżka cynamonu
cebula pokrojona w piórka
papryka
fasola czerwona (u mnie fasola chilli)
kolendra (u mnie szczypiorek)
limonka (u mnie równie pyszny sok z cytryny)


Jak zrobić?
Czosnek siekamy i wrzucamy na patelnię z rozgrzaną oliwą. Dodajemy posiekane cebulę oraz paprykę. Na osobnej patelni podsmażamy kurczaka z dodatkiem papryki mielonej. Do kurczaka dorzucamy pokrojoną papryczkę chilli. Łączymy składniki z dwóch patelni i dodajemy do ciągle smażącego się dania, odsączoną fasolę. Smażymy przez kolejne 10 min i buen provecho :)

Jeżeli jesteś ciekawy jak przygotować meksykańskie tortille, buritto, taco i quesadillas odsyłam tutaj. Ostatnio kluczyliśmy trochę po kuchni meksykańskiej.




1 komentarz:

  1. Wygląda rewelacyjnie i te kolory, w tym tygodniu w ,kuchni lidla, również kurczak po meksykańsku, robiłam wersję Pascala, bardzo podobna, do tego pyszna tortilla, pycha :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...